Email marketingas įgauna vis didėjantį populiarumą e. komercijoje. Ir nors yra sakančių, kad „ai, taigi čia spamas, kam man tai daryti”, visgi yra priežasčių, kodėl tai būtina pradėti kiekvienam brand’ui. Žemiau dalinuosi sąrašu priežasčių pridėti email marketingą prie savo marketingo kanalų ir sprendimus, kaip tai daryti skoningai, kad jūsų auditorijai turinys patiktų.
Šiais laikais, kai reklamos kanalų pasirinkimas toks platus, email marketingas vis dar išlieka vienu efektyviausių įrankių, leidžiančių tiesiogiai bendrauti su klientais ir pasiekti įspūdingus rezultatus.
Tai kanalas, kuris ne tik sukuria stiprų ryšį su jūsų auditorija, bet ir leidžia efektyviai valdyti pardavimus, stiprinti prekės ženklą bei suteikti unikalią patirtį jūsų klientams.
Apžvelgsime kokia yra email marketingo svarba yra nepakeičiamas įrankis jūsų verslui, kaip jis gali generuoti aukštą investicijų grąžą ir kokie yra svarbiausi jo privalumai, padedantys kurti ilgalaikę vertę.
Turinio rodyklė
Aukšta investicijų grąža (ROI)
Email marketingas dažnai pasižymi aukšta investicijų grąža – kai kurie tyrimai rodo, kad kiekvienas išleistas euras gali atnešti vidutiniškai 44 eurų grąžą.
Tarkime, kad 1000 kontaktų siųsti laiškus jums kainuoja 20 eur per mėnesį. Tai galėtų atnešti papildomus 880 eur pardavimų per mėnesį jau prie esamų pardavimų.
Pasitikėjimo ir bendruomenės kūrimas
Reguliariai bendraudami su klientais ir suteikdami jiems vertingą informaciją, didinsite pasitikėjimą ir stiprinsite savo prekės ženklą.
Tam labai naudinga naudoti naujienlaiškius ir su geru turiniu, kurti bendruomenės jausmą tarp savo klientų. Pabrėžkite klientų sėkmės istorijas, dalinkitės auditorijos sukurtu turiniu, kvieskite į renginius – galimybių daug.
Prisiminkite: būkite nuoširdūs ir originalūs.
Tiesioginis ryšys
Su email marketingu, kuriate tiesioginį ryšį tarp savęs ir kliento, vietoj to, kad kiekvieną kartą matomumą reiktų „nusipirkti” su reklama.
Taip nebūsite smarkiai priklausomi nuo besikeičiančios socialinių tinklų politikos, ir turėsite savo tiesioginį kanalą bendravimui su klientais. Jūsų sukaupta auditorija bus prieinama 24/7 – vos vienu laišku.
Daug galimybių automatizacijai
Didžiulė galimybė kiekvienam e. komercijos verslui – sukurti daugybę automatizuotų email marketingo procesų, kurie palengvins jums veiklą.
Lengvai įtraukite naujus kontaktus su Welcome automatizuotų el. laiškų seka, susigrąžinkite apleistus krepšelius ir kurkite kitokio pobūdžio automatines kampanijas, kurios didins jūsų pardavimus.
Tai viena galingiausių funkcijų, nes gaunate „partnerį“, kuris bendrauja su jūsų klientais net kai jūs miegate.
Klientų edukacija
Email marketingą galima naudoti, kad šviestumėte klientus apie tai, kaip naudotis jūsų produktu, kaip pasirinkti tinkamą prekę arba kaip tinkamai prižiūrėti savo įsigytus produktus.
Su tokia papildoma informacija labai dažnai užtikrinsite gerą pirkėjo patirtį ir padėsite lengviau priimti sprendimą jumis pasitikėti ir įsigyti iš jūsų.
Personalizacija
Personalizuokite savo žinutes ir siūlykite klientams pritaikytas produktų rekomendacijas pagal jų naršymo istoriją, pirkimo istoriją ar papildomai surinktą informaciją.
Teko matyti, kad personalizuotai pritaikytas turinys gali atnešti net kelis kartus geresnius rezultatus nei bendrinė, pagal klientą nepritaikyta informacija.
Naujienlaiškiai pardavimams didinti
Susidėliojus gerą strategiją ir turint įdomaus turinio, pradėkite siųsti savo auditorijai naujienlaiškius. Taip parduosite papildomas ar kitas prekes, vėl susigrąžinsite klientus, kurie pirko prieš kurį laiką.
Su pastovia komunikacija, pavyks padidinti pardavimų stabilumą. Žinoma, nereikia „spaminti” savo auditorijos nuolaidomis po 50% kiekvieną savaitę (labai greitai matysite neigiamas pasekmes).
Todėl derinkite įdomų turinį su klientams patraukliais pasiūlymais ir taip paskatinsite savo pardavimus be reklamos.
Viskas priklauso nuo jūsų pasiūlymo patrauklumo ir kiek el. laiškų kontaktų turite sukaupę, tad ilgainiui atsipirkimas bus vis didesnis. Email kanale pastovumas ir kokybė atsiperka.
Sukurkite išskirtinumą
Šis kanalas taip pat gali būti naudojamas ir siekiant suteikti klientams išskirtinį turinį.
Paprasti pavyzdžiai – produktų demonstracijos, naudojimo vadovai, užkulisiniai vaizdai ir specialios naujienos, atskiri pasiūlymai. Tokios priemonės padės didinti įsitraukimą ir formuoti „VIP” išskirtinumo jausmą.
Tai veikia, nes beveik visiems žmonėms smagu pasijusti išskirtiniais ir pirmiems gauti tikrai įdomias naujienas.
Jei svarstote pradėti vystyti šį kanalą – kviečiu susisiekti su manimi.