Šiandien būtų sunku surasti interneto vartotoją, kuris nesinaudoja „Google“ paieškos sistema ar kitais „Google“ produktais. Būtent dėl šios priežasties skaitmeninės rinkodaros pasaulyje „Google Ads“ reklama yra vienas efektyviausių ir veiksmingiausių kanalų, leidžiantis pasiekti potencialius klientus būtent tada, kai jiems tai gali būti aktualu. 

Tinkamai sukurta „Google“ reklama padeda padidinti prekių ženklo matomumą, skatina konversijas ir stiprina žinomumą. Aptarkime plačiau, kaip veikia „Google Ads“, kokie yra jos privalumai bei kaip sukurti šią reklamą, kad ji būtų tikrai efektyvi ir naudinga jūsų verslui.   

Kas yra „Google“ reklama ir kokie yra jos tipai?

„Google Ads“ reklama (anksčiau žinoma kaip „Google Adwords“) – tai „Google“ sukurta internetinės reklamos platforma, kurioje verslai gali mokamai reklamuotis įvairiuose jos valdomuose kanaluose. Ši reklama dažniausiai skirstoma į kelis skirtingus tipus:

Priklausomai nuo reklamos tipo, skelbimai gali būti rodomi paieškos rezultatų puslapyje tada, kai vartotojas įveda konkretų raktažodį, arba jie gali būti atrenkami pagal naudotojo elgseną, pomėgius, demografinius duomenis ar ankstesnius apsilankymus svetainėse.

Kas yra Google Ads reklama: pagrindiniai tipai. Paieškos reklama, vaizdinė, vaizdo ir prekybinė reklama, Performance Max ir programėlės reklama.

Kokie yra „Google Ads“ reklamos privalumai?

Lyginant su kitomis skaitmeninės rinkodaros kanalais, ši reklama turi daug privalumų:

Visa tai „Google Ads“ reklamą daro vienu efektyviausių būdų pasiekti savo tikslinę auditoriją internete.

Kaip veikia „Google“ reklama?

„Google Ads“ veikia pagal kelis pagrindinius principus. Konkreti reklamos veikimo logika priklauso nuo pasirinkto reklamos tipo, kuriuos jau aptarėme aukščiau, tačiau esminiai principai, kurie geriau padės suprasti šios reklamos veikimą, yra šie:  

Reklamos kokybės įvertinimas (angl. Quality Score): „Google“ atsižvelgia ne tik į pasiūlytą kainą, bet ir į tai, ar skelbimas yra aktualus, įdomus vartotojui, taip pat, kaip greitai ir kaip kokybiškai veikia nukreipimo puslapis.

Google reklamos kaina – PPC (Pay per click) principo iliustracija su kubeliais

Kiek kainuoja „Google“ reklama?

„Google Ads“ reklama neturi vienos tikslios kainos. Viskas priklauso nuo jūsų išsikeltų tikslų, konkurencinės aplinkos, taip pat ir nuo pasirinkto reklamos tipo, pavyzdžiui:

Bendrai, pagrindiniai „Google Ads“ reklamos kainą lemiantys veiksniai yra šie:

Kiek kainuoja Google reklama? Kainą lemia raktažodžių konkurencija, reklamos kokybė ir biudžeto nustatymai. Kainodaros modeliai: PPC ir CPM.

Kaip sukurti „Google Ads“ reklamą?

„Google“ reklama kuriama skirtingai – tai priklauso nuo jos tipo. Visgi pagrindiniai principai, norintiems sužinoti, kaip reklamuotis „Google“, dažniausiai yra panašūs. 

Kaip sukurti Google Ads reklamą: išsikelti tikslą, atlikti raktažodžių analizę, paruošti nukreipimo puslapį ir reklamos tekstą, įdiegti konversijų stebėjimą, optimizuoti.

Išsikelkite tikslą

Pirmiausia pradėkite nuo klausimo, ką norite pasiekti. Jei lūkestis yra daugiau svetainės lankytojų, tuomet tinkamiausias kanalas yra paieškos reklama. Jei siekiate padidinti žinomumą, labiausiai tiks vaizdinė reklama. 

Jei jūsų verslas parduoda fizines prekes, efektyviausiai veiks prekybinė reklama, o jei nesate tikri dėl savo tikslų, galima išbandyti naujojo tipo „Performance Max“ reklamą, kai sistema pati paskirsto biudžetą pagal tikslus.

Žmogus taikosi strėlyte į reklamos kampanijos grafikus - tikslų nustatymas Google Ads reklamai

Skirkite dėmesio raktažodžių analizei

Gerai išanalizuokite poreikius ir rinką, kad jūsų prekių ženklas atitiktų tai, ko ieško klientai. Pasirinkti tinkami raktažodžiai yra vienas svarbiausių „Google“ reklamos kampanijos elementų, kadangi, jie lemia, kam ir kada bus rodoma jūsų reklama.

Naudokite tokius įrankius kaip „Google Keyword Planner“, kad sužinotumėte, kokie raktažodžiai turi paklausą, kiek kainuoja jų paspaudimai ir kokia yra konkurencija. Įvertinkite ne tik bendrinius, bet ir ilgesnius, konkretesnius raktažodžius (angl. long-tail keywords), kurie dažnai yra pigesni ir tikslingesni.

Gerai apgalvota raktažodžių strategija leidžia sumažinti išlaidas ir padidinti „Google“ reklamos grąžą.

Pasiruoškite nukreipimo puslapį (angl. landing page) 

Kokybiškai pasiruoškite ne tik reklamą, bet ir puslapį, į kurį nuves reklama. Jūsų svetainėje esanti informacija iškart turėtų vartotojui atsakyti į rūpimą klausimą ar pasiūlyti sprendimą, kurio jis ir ieškojo. Puslapis turėtų būti aiškios struktūros, greitai veikiantis, pritaikytas mobiliesiems įrenginiams. 

Sukurkite įtraukiantį reklamos tekstą

Jūsų teikiama informacija turėtų aiškiai ir paprastai iškomunikuoti vartotojui kvietimą veikti. Tam vertinga naudoti efektyvius, veiksmą skatinančius „Call To Action“ (CTA) mygtukus: „Sužinok kainą“, „Užsiregistruok dabar“ ir pan.

Reikalinga pagalba su „Google“ reklama?

Profesionaliai sukurta „Google Ads“ kampanija nuo A iki Z Tiksliai pasiekiama auditorija – būkite ten, kur ieško jūsų Aiškiai planuojamas ir maksimaliai išnaudojamas biudžetas
Gaukite nemokamą konsultaciją

Įdiekite konversijų stebėjimą

Įdiegti konversijų stebėjimo įrankiai, pavyzdžiui, GA4, „Google Tag Manager“, „Google Tag“ leidžia tiksliai matuoti reklamos efektyvumą ir automatiškai optimizuoti reklamas pagal konversijas dar didesniam efektyvumui pasiekti. 

Stebėkite ir optimizuokite

Nuolat sekite rezultatus (paspaudimų skaičių, konversijas, kainą ir kt.), išjunkite neveiksmingus raktažodžius, stabdykite neefektyvias kampanijas, testuokite naujus tekstus ir raktažodžius.

Google Ads reklamos statistika kompiuterio ekrane

Kodėl verta kreiptis į specialistus?

Pagal savo veikimo principą, „Google“ reklama gali pasirodyti nesudėtinga. Visgi, skaitmeninė rinkodara yra nuolat besikeičianti sritis, reikalaujanti specializuotų įgūdžių, nuoseklumo ir strateginio mąstymo. Tad norint sukurti efektyvią „Google Ads“ reklamą, ypač tai darant pirmą kartą, gali praversti specialistų komanda.

„Google“ reklama gali tapti vienu veiksmingiausių jūsų rinkodaros strategijos kanalų, tereikia žinoti, kaip tą padaryti. Patyrusi mūsų agentūros komanda gali padėti taupyti jūsų laiką ir sukurti tokią „Google“ reklamą, kuri bus ne tik vizualiai patraukli, turės skambų tekstą, bet ir bus efektyvi – didinanti jūsų prekių ženklo žinomumą ir skatinanti didesnį klientų srautą bei pardavimus.  Jei norite tokios reklamos ir savo verslui, susisiekite, ir padėsime ją įgyvendinti.

Efektyvi „Google“ reklama – tiesiausias kelias į jūsų verslo augimą!

Strategiškai suplanuota kampanija pagal jūsų tikslus Raktažodžių analizė ir tiksli auditorijos atranka Matomi rezultatai: daugiau paspaudimų, konversijų ir pardavimų Nemokama 30 min. konsultacija

Straipsnio autorius

Dominykas Vaitkevičius

„Google Ads“, "META" ir "TikTok" specialistas ir rinkodaros strategas, padedantis verslams maksimaliai išnaudoti mokamos reklamos galimybes. Jis specializuojasi kuriant aukšto efektyvumo kampanijas, kurios didina prekės ženklo matomumą, generuoja kokybišką srautą ir skatina pardavimus.